Post Top Ad

sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie roku - grudzień 2016 - czyli nagrody przyznaje ByLove


Jako, że ten rok był dużo bardziej pracowity, w przeciwieństwie do poprzednich lat, postanowiłam stworzyć swego rodzaju podsumowanie mojej działalności blogowej.
Ten rok był pracowity nie tylko w sferze blogowej, ale również w aspekcie powiększania mojej listy "filmów obejrzanych". W pierwszym kwartale na blogu pojawiło się sporo recenzji, później trochę się rozleniwiłam, ale mam nadzieję, że wrócę do formy :) Niestety, mam wrażenie, że to nastąpi dopiero w okolicach maja, kiedy już zdam maturę (mam nadzieję) i będę miała mnóstwo wolnego czasu - wtedy wszystkie recenzje się napiszą :)
No więc... które filmy w 2016 roku mnie zachwyciły, które pozytywnie zapadły w pamięci, a które negatywnie? Sama jestem ciekawa :) Przekonajmy się więc podsumowując rok 2016!

Filmy obejrzane: 82

Czyli liczba filmów, które miałam okazję obejrzeć w 2016 roku i które powiększyły moją listę "filmów obejrzanych". Co prawda zapisywałam tylko nowe filmy, a sporo z nich obejrzałam po dwa razy. Do tego należałoby doliczyć również produkcje, do których lubię powracać z sentymentu, a kilka ich jest - przeważnie trzeba zaliczyć chociaż jeden seans w roku :) Kilka (no może trochę więcej niż kilka) tytułów z tej liczby pojawiło się na blogu, kilku piszą się recenzje, a inne mam w planach :)

Ilość recenzji: 43

W tym: 8 recenzji filmów telugu i 35 filmów hindi - miażdżąca przewaga. Spowodowana zapewne łatwiejszą dostępnością bollywoodu. Poza tym, chociaż lubię tollywood, to w pełni pozostaję wierna mojej pierwszej miłości - bollywood.


! Dalsze kategorie dotyczą filmów, których recenzje pojawiły się na blogu !


Najwięcej recenzji w: styczeń / marzec

Początek roku zdecydowanie był bardziej pracowity. W końcówce trochę się rozleniwiłam :P

Najczęściej wyświetlane recenzje:


  1. "Dilwale" (2015) - O Wielkim Sercu
  2. "Dostana : To właśnie przyjaźń" (2008)
  3. "Ramaiya Vastavaiya" (2013)
  4. "Shaandaar" (2015)

Najwyżej oceniane filmy:  


W 2016 roku przydzieliłam sześć szóstek. Zabawnie. Nie dużo. Spodziewałam się większej ilości najwyższych ocen. Wyróżnione tytuły to:

Sholay (1975)
Ten film musiał dostać 6! Mimo swojego wieku wciąż zachwyca.


Main Tera Hero (2014)
Grzechem byłoby, gdybym dała temu filmowi niższą ocenę. Szczególnie ze względu na boskiego Varuna :) Film skradł moje serce, obejrzałam go już kilka razy i zapewne jeszcze do niego powrócę. Samo przychodzi na myśl:

Tera dhyaan kidhar hai
Yeh tera hero idhar hai
Toh Palat...

Dilwale (2015)
Choć Dilwale można wiele zarzucić, to świetnie bawiłam się przy tej produkcji. Może ocena troszkę zawyżona, jest to raczej taka słabsza szóstka. Ale wychodzę z założenia, że lepsza słaba szóstka niż mocna piątka ;P W Dilwale króluje dobra muzyka i dwóch panów, których uwielbiam: SRK i Varun.

Aashiqui 2 (2013)
Dla tego filmu nawet sześć to za mało. Historia złamała mi serce i sprawiła, że przepłakałam cały film, a i później ciężko się było otrząsnąć. Niesmowita chemia między Adityą i Shraddhą. Mam nadzieję, że powtórzą to w "OK Jaanu".

Hum Aapke Hain Koun...! (1994)
Nawet Salman nie popsuł tego filmu. Wydaje mi się, że nawet nie próbował :) W sumie spisał się tu całkiem dobrze w duecie z olśniewającą Madhuri. Film ujmujący swoją prostotą. Odsłona lat 90-tych, które uwielbiam.

Bahubali: The Beginning (2015)
Megahit telugu, jedyny tollywoodzki film w tym zestawieniu, tyran box-office, który podbił serca widzów na całym świecie w lipcu 2015. Świetne historyczne klimaty, trochę przerysowane efekty, ale powalająca historia - chętnie do niej powrócę. I niech w końcu wyjdzie druga część, proszę!

Najniżej oceniane filmy:



Jeszcze nigdy nie dałam filmowi jedynki. Pewnie nawet, gdybym jakiś chciała tak ocenić, to nie pisałabym recenzji, bo stwierdziłabym, że szkoda czasu na takiego gniota. Za to przydzieliłam w tym roku trzem produkcjom dwójki. A są to:

Welcome (2007)
Nawet mój ulubiony Akshay Kumar nie był w stanie uratować tego filmu. Katrina Kaif strasznie drewniana. W sumie to już nawet nie za bardzo pamiętam ten film - może i lepiej. W każdym razie nie wrócę do niego.

Kurbaan (1991)

Myśląc o tym tytule jedyne co mi się kojarzy to monotonne, długie piosenki. Właściwie zlewają się w jedno, tworząc teledysk-tasiemiec z kiepską muzyką. Z tego co odświeżyłam sobie recenzję - początek fajny, później wszystko popsute. Do Kurbaan też już nie powrócę.

R...Rajkumar (2013)
Przyrównując R...Rajkumar do powyższych produkcji stwierdzam, że chyba oceniłam go trochę zbyt surowo. Nie jest aż tak denny, żeby był porównywalny z tamtymi produkcjami. Soundtrack wspominam najmilej, poza tym film strasznie absurdalny, a i aktorstwo marne.

TOP 5 cytatów


Czyli kilka cytatów, które zapadły mi w pamięci - jedne wartościowe, inne mniej, ale za to zabawne :)

Jeśli twoje serce wie, gdzie jest jego miejsce, będzie walczyć z całym światem by tam dotrzeć. 
- Fitoor 2016

Przyjaciele, który nie są draniami, w rzeczywistości nie są przyjaciółmi. 
- Heropanti 2014

Zakochani nigdy się nie boją. Ci, którzy się boją, nigdy się nie zakochują.  
- Hero 2015


Nie trzeba wiele czasu, by człowiek stał się diabłem.
- Aashiqui 2 2013

Wygrywanie jest wspaniałe, ale przypatrywanie się zwycięstwu, jeszcze lepsze.
Atharintiki Daaredi 2013

TOP 5 dialogów



- Biorę udział w wyścigu. 
- Ok. W jakim wyścigu? 
- Nie wiem. 
- Skoro nie wiesz w jakim wyścigu, to po co biegniesz? 
- Ponieważ wszyscy biegną.
- Tamasha 2015

Gabbar Singh: Jak zamierzasz ze mną walczyć, Tahkurze? Sam pozbawiłem się przecież rąk! 
Thakur: Używa się stóp, a nie rąk, żeby zdeptać węża, Gabbar! Moje stopy mi wystarczą, żeby rozprawić się z tobą!
- Sholay 1975


Zoya: Widziałeś moich braci? 
Parma: Bardzo brzydcy, muszę powiedzieć. 
Zoya: Przerobią cię na mięso mielone.
- Ishaqzaade 2012


Avantika: Myślisz, że jesteś taki mądry? 
Ehsaan: Skoro tak twierdzisz, to ci ufam.
- Kurbaan 2009



Babu: Będzie cię to sporo kosztowało. 
Seenu: Spoko, gościu. I tak nie lubię tanich rzeczy.
- Main Tera Hero 2014


TOP 12 piosenek hindi


Po jednej na każdy miesiąc :)
Piosenki, które zachwyciły mnie w zrecenzowanych filmach. Liczba "topów" miała być mniejsza, ale nie mogłam się zdecydować. I tak ciężko było wybrać tylko tych dwanaście piosenek. Cóż, mam ogromną słabość do muzyki hindi ;) Kolejność utworów jest przypadkowa.

"Palat – Tera Hero Idhar Hai"
(Main Tera Hero 2014)



"Daawat-e-Ishq" 
(Daawat-e-Ishq 2014)



"Yeh Fitoor Mera" 
(Fitoor 2016) 



"Whistle Baja" 
(Heropanti 2014)



"Dhokha Dhadi" 
(R..Rajkumar 2013) 



"Main Hoon Hero Tera" 
(Hero 2015)



"Chori Chori Chupke Chupke" 
(Chori Chori Chupke Chupke 2001)


"D Se Dance" 
(Humpty Sharma Ki Dulhania 2014)



"Tum Hi Ho" 
(Aashiqui 2 2013)



"Dole Dole Dil Dole" 
(Baazi  1995)



"Tu Jo Mila" 
(Bajrangi Bhaijaan 2015)



"Peecha Chhute" 
(Ramaiya Vastavaiya 2013)




Nominowani poza zwycięzcami:
(Czyli utwory, które już się na listę nie zmieściły ;P)

Nainon Mein Sapna (Himmatwala 2013) ; Cham Cham (Baaghi 2016) ; Didi Tera Devar Deewana (Hum Aapke Hain Koun 1994) ; Punjabi Wedding Song  (Hasee Toh Phasee 2014) ; Prem Ratan Dhan Payo  (Prem Ratan Dhan Payo 2015) ; Premika (Dilwale 2015) ; Girls Like To Swing (Dil Dhadakne Do 2015); Desi Girl (Dostana 2008)

TOP 5 piosenek telugu:


Dwie pierwsze to zdecydowanie moje ulubione. Nie mogę się ich nasłuchać ;)

"Kirraaku" 
(Atharintiki Daaredi 2013) 



"Choolenge Aasme" 
(Temper 2015)



"Chulbuli Chulbuli"
 
(Dookudu 2011)



"Manohari" 
(Bahubali: The Beginning 2015)



"Hey Naayak" 
(Naayak 2013)


Pozostali nominowani:

Jorsey (Magadheera 2009) ; Pimple Dimple (Yevadu 2014) ; Devudaa (Temper 2015) ; Panchadara Bomma (Magadheera 2009) ; Pacha Bottasi (Bahubali: The Beginning 2015) ; Oka Choopuke Padipoya (Naayak 2013)

TOP 5 aktorów hindi w rolach 


Czyli panowie, którzy swoimi kreacjami aktorskimi dali się zapamiętać:

1. 
Varun Dhawan jako Sreenath "Seenu" Prasad w Main Tera Hero (2014)


Chyba nawet nie muszę się tu rozprawiać. Uwielbiam postać Seenu w wykonaniu Varuna! Zdecydowanie mój ulubiony bohater. Mogłabym na niego patrzeć godzinami ;)

2.
Salman Khan jako Bajrangi  w Bajrangi Bhaijaan (2015)

Cóż, do Salmana nadal w pełni się nie przekonałam. Szaleć w każdym razie za nim na pewno nie będę. Aktorem moim zdaniem jest marnym, chociaż zdarzają mu się dobre kreacje. Właśnie do takich należy Bajrangi. Prosty człowiek, ale Salman w tej roli wypadł niesamowicie dobrze.

3.
Ranbir Kapoor w roli Veda z filmu Tamasha (2015)

Rola specyficzna, żeby nie powiedzieć dziwna, ale za razem ciekawa i na pewno dająca pole do popisu. Ranbir wypadł niesamowicie i bardzo przekonująco. Kreacja warta uwagi.

4. 
Aamir Khan w roli Amara Damjee w Baazi (1995)

Młody Aamir ma swój urok i charyzmę, która sprawia, że nie można oderwać od niego oczu. W roli gliniarza sprawdził się bezbłędnie a na ekranie ogląda się go z wielką przyjemnością.

5. 
Tiger Shroff jako Bablu z Heropanti (2014)

Bardzo udany debiut. Rola cwaniaczka, ale Tiger ma tam swój urok. Zauroczył mnie już od pierwszych scen, chociaż jest to typ aktora, który nie każdemu się podoba. Swoją drogą, Tiger pod względem urody to zupełnie nie mój typ. Po prostu dodaje postaci Bablu jakiejś takiej charyzmy, która sprawia, że bardzo go lubię w tej roli.


Top 5 aktorek


Panie wcale nie były gorsze. Chociaż w bollywood nadal w pełni nie istnieje równouprawnienie, to panie coraz częściej sięgają po ciekawe role. Najbardziej podobały mi się:

1. 
Tabu w roli Begum w filmie Fitoor (2016)

Niesamowita kreacja, chociaż nie główna rola, to całkowicie skradła ekran. Trudna postać, ale fantastycznie odegrana.

2. 
Trisha Krishnan w roli Siri z Nuvvostanante Nenoddantana (2005)

Chociaż sam film wspominam dość przeciętnie to Trisha w głównej roli była fenomenalna. Miała prostą rolę (wiejskiej dziewczyny) do odegrania, ale nadała jej niesamowitą głębię i stworzyła postać, która skrada ekran.

3. 
Priyanka Chopra jako Jhilmil Chatterjee w filmie Barfi! (2012)

Czy to na pewno Priyanka, a może ktoś podobny do niej? Można się pomylić. Priyanka stworzyła niesamowitą kreację upośledzonej dziewczyny. Chyba nikt nie zagrałby tego lepiej.

4. 
Madhuri Dixit jako Nisha Choudhury w Hum Aapke Hain Koun...! (1994)

Niesamowicie pozytywna rola, której Madhuri nadała własny charakter. Nie można oderwać oczu od niej i jej olśniewającego uśmiechu oraz tańca.

5. 
Preity Zinta w roli Madhubali (Madhu) z Chori Chori Chupke Chupke (2001)

Ciekawa rola prostytutki, której Preity nadała oryginalny rys. Niesamowita jako roztrzepana Madhu oraz jako stylowa Madhubala.

TOP 5 aktorów telugu


Musieli się pojawić! Kino telugu zdecydowanie należy do panów, to na nich skupiają się wszystkie ochy i achy widzów, a więc: Herołowie, którzy zachwycają na ekranie...

1. 
Pawan Kalyan jako Gowtham Nanda / Siddhu w Atharintiki Daaredi (2013)

Pawan ma niesamowity urok, który na mnie działa. Uwielbiam jego mimikę, a w roli Siddhu jest niesamowity - jedna z moich ulubionych kreacji telugu.

2.
Mahesh Babu w roli Ajaya Kumara w Dookudu (2011)

Mahesha nie mogło tu zabraknąć. Mam do niego ogromną słabość, wynikającą w dużej mierze z tego, że (można powiedzieć) wprowadził mnie do kina telugu. W Dookudu jest go pełno. Glina Ajay tłucze oprychów, aż kurz leci, sporo tańczy, uciera nosa heroinie i rzuca tekstami kinowymi na wszystkie strony. Niezbyt wymagające, ale rozrywkowe wdanie Mahesha - bardzo miło się ogląda ;)

3.
Ram Charan w rolach Charana (Cherry) oraz Siddhartha Naayaka w filmie Naayak (2013)

Jakże mogłabym przejść obojętnie obok Rama Charana? I to jeszcze w podwójnej roli! Oczywiście film w pełni należy do niego i fenomenalnego tańca. Dwóch Ramów  Charanów na ekranie w jednym ujęciu robi wrażenie :)

4.
Parabhas jako ShivuduBahubali: The Beginning (2015)

Miłe zaskoczenie, jeżeli chodzi o Parabhasa jako Shivudu. Zdawało mi się, że Parabhas w takiej wysokobudżetowej produkcji będzie trochę szarą myszką - nic bardziej mylnego. Świetnie sprawdził się w swojej roli - aż się nie mogę doczekać, kiedy dostanę jego kolejną dawkę w drugiej części.

5. 
Junior N.T.R. w roli Dayi z filmu Temper (2015)

Junior N.T.R. pokazał swój temperament w Temper. Bardzo fajna kreacja aktorska. Do tego świetny taniec.

Najbardziej wzruszający film


Aashqui 2 (2013) - zdecydowanie! Przeryczałam cały seans. Bez chusteczek nie podchodź.

       

Nominowani:

Najlepsza komedia


"Main Tera Hero" (2014) - Varun dostarcza porządną dawkę rozrywki! Moja ulubiona komedia. Zawsze poprawia mi humor :)


Nominowani:
"Dostana" (2008) ; "Great Grand Masti" (2016); "Bangistan" (2015) ; "Dilwale" (2015)

Najlepszy film akcji


"Temper" (2015) - jest tu wszystko, czego można oczekiwać po dobrym filmie akcji. Głównym bohaterem jest gliniarz, mamy sporo scen walki, wartką akcję i motyw przestępstwa.


Nominowani:
"Heropanti" (2014) ; "Naayak" (2013) ; "Baazi" (1995) ;

Najlepszy romans:


"Magadheera" (2009) - historia może trochę bajkowa, ale i bardzo ujmująca. Nie brakuje romantycznych scen. Do tego Kajal i Ram tworzą świetną parę :)


Nominowani:
"Hero" (2015)"Ishaqzaade" (2012) ; "Aashiqui 2" (2013) ; "2 States" (2014) ; "Magadheera" (2009)


Najlepsza komedia romantyczna:


"Humpty Sharma Ki Dulhania" (2014) - uwielbiam relacje między głównymi bohaterami! Są dosłownie świetni. Varun Dhawan i Alia Bhatt tworzą świetną parę. Humpty Sharma Ki Dulhania to porządna dawka śmiechu i romansu w jednym :)


Nominowani:
"Daawat-e-Ishq" (2014) ; "Kambakkht Ishq" (2009) ;

Najlepszy masala:


"Sholay" (1975) - ponadczasowy film, w którym można znaleźć dosłownie wszystko. Porządna masala, która nie zawiedzie fanów tego gatunku.


Nominowani: 
"Hum Aapke Hain Koun...!" (1994) ; "Atharintiki Daaredi" (2013) ;

Najlepszy dramat:


"Dil Dhadakne Do" (2015) - dokładniej dramat obyczajowy. Bardzo dobry w swoim gatunku, świetnie ukazana historia i fenomenalne aktorstwo.


Nominowani:
"Fitoor" (2016) ; "Bahubali: The Beginning" (2015) ; "Kurbaan" (2009)


TOP 5 najlepszych par:


(kolejność jest przypadkowa)

Suraj Pancholi i Athiya Shetty w "Hero" (2015)

    



Salman Khan i Madhuri Dixit"Hum Aapke Hain Koun...!" (1994)




Varun Dhawan i Alia Bhatt w "Humpty Sharma Ki Dulhania" (2014)




Aditya Roy Kapoor i Shraddha Kapoor"Aashiqui 2" (2013)




Arjun Kapoor i Parineeti Chopra"Ishaqzaade" (2012)



Dwie pary tollywood, które również mnie zachwyciły:

Ram Charan i Kajal Agarwal"Magadheera" (2009)



Pawan Kalyan i Samantha Ruth Prabhu"Atharintiki Daaredi" (2013)




Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca (bądź co bądź, obszernego) podsumowania roku. Ciężko było przefiltrować tyle recenzji, ale nie ukrywam, że sprawiło mi to przyjemność. Miło było sobie odświeżyć niektóre lepsze (a nawet gorsze) recenzje.

Korzystając z okazji, chciałam Wam złożyć najlepsze życzenie noworoczne! Żeby Wam się wiodło w roku 2017! Bloggerom życzę przede wszystkim chęci do tworzenia nowych postów, pomysłowości i rosnącej liczby czytelników :) A wszystkim bolly-maniakom - oby jak najwięcej porządnych filmów w nadchodzącym roku! Wszystkiego dobrego! :)

A jakie filmy Ciebie zachwyciły w 2016 roku? A może zaliczyłeś/aś kilka wtop filmowych? Podziel się swoją opinią w komentarzu! 

grudnia 31, 2016 / by / 11 Comments

11 komentarzy:

  1. Main Tera Hero i Dilwale to dwa moje ulubione filmy z tego roku <33 Ogólnie uwielbiam Varun'a <3 Ranbir'a zresztą też :D <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Main Tera Hero jest niesamowite! A Varun w tej roli skradł moje serce ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny post! Z ogromną przyjemnością czytałam Twoje podsumowanie ubiegłego roku :)
    I widzę tu filmy, które i ja bardzo lubię: Aashiqui 2, Main Tera Hero i Dilwale - ahh <3
    I nawet niektóre ulubione piosenki nam się pokrywają :D
    A do tego wyróżniłaś Varuna i Ranbira, których uwielbiam <33

    Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i samych sukcesów! I czekam na jeszcze więcej recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post Ci się podobał :)
      Dziękuję i jeszcze raz Tobie też wszystkiego najlepszego ;)

      Usuń
  3. Jak przyjemnie czytało mi się ten post. Lubię takie podsumowania.
    Nie mogę się nie zgodzić, że Aashiqui 2 to jeden z najbardziej zruszających filmów. Podobnie jak Ty, potrafię przepłakać cały seans. :)
    Widząc Varuna i Ranbira w spisie top aktorów, aż uśmiech się na twarzy pojawia. Chyba nie mogło być inaczej!
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku, niech obfituje w dużą ilość wspaniałych recenzji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że post ci się spodobał :)
      Ashiqui 2 to niesamowity film. A Varun jest boski i musiał się w tym zestawieniu znaleźć ;)
      Dziękuję za życzenia i jeszcze raz również życzę wszystkiego najlepszego! Oby dużo pięknych prac na Twoim blogu się pojawiało, jak dotychczas ;)

      Usuń
  4. Trafiłaś dziesiątkę :) Bardzo lubię czytać takie podsumowania :)
    Varun i Ranbir - świetni aktorzy! *-* Filmy, które wymieniłaś, również uwielbiam. Dilwale, Aashiqui 2 i Main Tera Hero - cała trójka filmów utknęła w mojej pamięci na zawsze i chętnie wracam do tych produkcji :)
    Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku i mnóstwa kolejnych cudownych recenzji na Twoim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło było sobie wspomnieć ten rok. ;) Ja w końcu przełamałam się do Dilwale i przyznam, że jednak mi się podobało. Chociaż miał wiele wad, to jednak humor mi to wszystko nadrobił i piękny temat muzyczny. ;) I zgadzam się co do Aashiqui - też często wracam do tego filmu i za każdym razem płaczę jak dziecko. ;) I widzę, że też Cię wkręcił Ram Charan. :D Też go bardzo lubię, zwłaszcza w tych wymienionych filmach. :D
    Życzę powodzenia z maturą i wielu genialnych filmów w tym roku! ;)
    Oby Ok Jaanu też był jednym z nich. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rama Charana darzę miłością wieczną i nieodwracalną xD Nawet w tych gorszych rolach ma swój urok.
      Nie dziękuję, jeśli chodzi o maturę, żeby nie zapeszać ;)

      Usuń
  6. W 2016 roku obejrzałam bardzo dużo filmów i z tego co pamiętam na żadnym się nie rozczarowałam. Po raz pierwszy obejrzałam: Main Tera Hero- super komedia, uwielbiam ten film;Dilwale- bardzo mi się spodobał, Dishoom-też świetny, Chennai Expres, Fan, Happy New Year i wiele innych produkcji, bo od 2011 roku nie interesowałam się bollywood. Od miesiąca zastanawiam się nad tollywood, ale nie mogę oderwać się od filmów w hindi... Varun i Ranbir to jedni z moich ulubionych aktorów! Są fenomenalni w swoim fachu. Życzę Ci, abyś zawsze pisała takie wciągające i cudowne recenzję! Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymieniłaś same tytuły, które i ja darzę sympatią, a nawet jestem od niektórych uzależniona - jak Main Tera Hero na przykład ;P
      Kino telugu jest trochę inne, niż hindi, głównie więcej akcji, więcej boskich mężczyzn - raczej czysta rozrywka, oczywiście zdarzają się też wartościowe tytuły. Warto się zainteresować tą gałęzią kina indyjskiego :) Sama lubię sobie od czasu do czasu obejrzeć coś tollywoodzkiego, żeby nie znudzić się bollywood ;)

      Usuń

Wrześniowe #WpadaWUcho

We wrześniu, jak co miesiąc światło dzienne ujrzało sporo nowości muzycznych. Fenomenem był zdecydowanie Ayushmann Khurrana, dzięki promoc...

Post Top Ad