Post Top Ad

czwartek, 24 kwietnia 2014

Liebster Award

Dostałam nominację do Liebster Award od @..::Aga::.. z http://bwoodkrainamarzen.blogspot.com/. Bardzo dziękuję.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Odpowiedzi:

1. W jakim kraju/miejscowości chciałabyś mieszkać w przyszłości? Dlaczego?
W Ameryce, albo w Anglii. W Nowym Jorku albo w Londynie. Dlaczego? Zawsze fascynowały mnie te miasta. Swojego czasu sporo interesowałam się Nowym Jorkiem i Londynem.
2. Jakie filmy lubisz (wymień tytuł ulubionego)?
Oczywiście kino Bollywood. Kilka moich ulubionych filmów: "Chennai Express", "Om Shanti Om", "Żona dla zuchwałych", "Don 2", "Nazywam się Khan", "Nigdy nie mów żegnaj". 
3. Co lubisz robić w weekendy?

Przede wszystkim leniuchować ;p Oglądać filmy, czytać książki...
4. Czy lubisz swoje imię?
Tak. W końcu Joanna to imię piękna ;p
5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Raczej nie mam ulubionej
6. Co cię motywuje do pisania?
Raczej nic mnie nie musi motywować. Robię to dla siebie. Sama interesuję się kinem Bollywood, dlatego o tym czytam, a skoro czytam, to warto podzielić się też tą wiedzą i swoją opinią z innymi - być może kogoś to zainteresuje.
7. Czy chciałabyś znów być dzieckiem? Dlaczego?
Raczej nie. 17 lat - tak mi dobrze. Jeśli zapytasz mnie o to za 5 lat to wtedy może odpowiedź będzie inna.
8. Czego się najbardziej boisz?
Utraty bliskich mi osób.
9. Kto jest twoim ulubionym wokalistą/wokalistką?
Nie mam.
10. Jaki jest twój ulubiony owoc?
Truskawka.
11. Trzy rzeczy, bez których nie mogłabyś się obejść na co dzień?
Przede wszystkim telefon i jakaś książka, plus podstawowe rzeczy codziennego użytku (jakieś kosmetyki itp.)

Pytania:

  1. Jak masz na imię?
  2. Ile masz lat?
  3. Jaką muzykę lubisz?
  4. Najlepszy film jaki oglądałaś ostatnio?
  5. Najgorszy film jaki oglądałaś ostatnio?
  6. Dwie dominujące cechy twojego charakteru?
  7. Co wolisz: zima vs lato?
  8. Co wolisz: spodnie vs spódniczka/sukienka?
  9. Ulubiony kolor?
  10. Co zazwyczaj robisz w wolnym czasie?
  11. Ulubiony aktor i ulubiona aktorka?
Nominuję:
http://grafika-bollywood.blogspot.com/
http://bollywood-screencaps.blogspot.com/
http://kinoindyjskie.blogspot.com/
kwietnia 24, 2014 / by / 3 Comments

3 komentarze:

  1. nominowałam bo zasłużyłaś :*
    a tak wgl to zaskoczyła mnie twoja odpowiedź na pytanie 7
    tez mam 17 i ludzie w moim wieku (przynajmniej w moim otoczeniu) chcieli by znowu mieć te kilka lat mniej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację. Już brałam raz w tym udział na drugim blogu pisanym, a na tym screenowym zasadniczo staram się wstawiać tylko screeny, ale może odpowiem na pytania. :P

    OdpowiedzUsuń

Wrześniowe #WpadaWUcho

We wrześniu, jak co miesiąc światło dzienne ujrzało sporo nowości muzycznych. Fenomenem był zdecydowanie Ayushmann Khurrana, dzięki promoc...

Post Top Ad