Post Top Ad

wtorek, 16 stycznia 2018

Box Office India - werdykty 2017


Kino - sztuka, kultura, czy rozrywka dla mas? Zapewne wielu zgodzi się ze mną, że wszystkie określenia są tu odpowiednie. Ale nie można zapomnieć, że kino to przede wszystkim ogromny biznes. Nie tylko w Indiach, ale na całym świecie przewijają się tu pieniądze, o których nam się nie śniło. Jest to oczywiście interes bardzo ryzykowny. Co rusz słyszymy o ogromnych zarobkach filmu, ale równie często o kolosalnych stratach. Istotne, żeby wystrzelić się w gusta widzów. Ale jak to zrobić?
Nie jest możliwym ocenić w stu procentach czy film będzie kasowym sukcesem. Indyjski Box Office szczególnie lubi płatać figle, a ja lubię obserwować co się w danym momencie ludziom podoba. Jako, że rok 2017 dobiegł końca to serdecznie zapraszam Was na zestawienie trzydziestu najlepiej zarabiających filmów 2017 roku!

[Sumy podane są w przybliżeniu i dotyczą tylko krajowego zarobku filmu]

Nr.1

Chyba nikogo nie zdziwi, że w roku 2017 bezkompromisowym królem Box Office jest światowy hit w reżyserii S.S. Rajamouli, Baahubali 2: The Conclusion. Po oszałamiającym sukcesie pierwszej części sukces kasowy dwójki był tylko kwestią czasu, ale wydaje mi się, że wyniki przerosły nawet najśmielsze oczekiwania ;)

Nr.2

Chociaż Tiger Zinda Hai miał premierę na końcu roku 2017, narobił niezłego szumu w Box Office. Sequel hitu z 2012 roku przebił swojego poprzednika o dobre kilka razy. 

Nr.3

Golmaal Again to dla mnie największe zaskoczenie w tym zestawieniu. Nie spodziewałam się, aż takiego sukcesu kasowego tego filmu. 

Nr.4

Film częściowo kręcony u nas w Polsce, w Gdańsku i Poznaniu ;)
Nasze widoki możemy szczególnie podziwiać w piosence Maacho <klik>

Nr.5

Nr.6

Nr.7

Nr.8Nr.9Nr.10Nr.11Nr.12Nr.13Nr.14Nr.15Nr.16Nr.17Nr.18Nr.19Nr.20Nr.21Nr.22Nr.23Nr.24Nr.25Nr.26Nr.27Nr.28Nr.29Nr.30


No i jak? Ja kilka tych filmów muszę nadrobić, kilka mam już za sobą, a inne kompletnie mnie nie zainteresowały, mimo swojego sukcesu (bądź też nie) w Box Office. A jak u Was? ;)

Śledzicie wyniki Box Office na bieżąco?
Co myślicie o filmach, które zarobiły najwięcej w minionym roku?
Jaki film, Waszym zdaniem powinien zarobić znacznie więcej i trafić do tego zestawienia?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)

Źródła:
www.boxofficeindia.com
www.imdb.com
www.boxofficemojo.com
www.wikipedia.org
stycznia 16, 2018 / by / 4 Comments

4 komentarze:

  1. Patrzę - Jab Harry Met Sejal i myślę, "hej przecież to była wydmuszka!", potem patrzę na szczegóły i faktycznie - flop. XD

    Ale i tak widzę, że sporo tytułów to po prostu dobre nazwiska. Salman nie wiedzieć dlaczego nadal przyciąga kasę, mimo że jak dla mnie aktor z niego żaden, przystojniakiem też nie jest. Chociaż przy Tiger Zinda Hai mogła mieć swój udział Katrina, bo od dawna się mówi, że jest "dochodowa", a w parze z Salmanem, to już całkiem, bo zdaje się indyjska publiczność ich lubi. :D
    I coś tak sądzę, że przy premierze Paadmavat Box Office może nieźle wystrzelić przez te wszystkie zamieszania, jakie pojawiły się wokół tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zastanawia co w Salmanie tak przyciąga widzów :P Masz rację, że 'Tiger Zinda Hai' to też zasługa Katriny. W pierwszej części stworzyli fajny, dynamiczny duet, to może dlatego przyciągnęli widzów.
      Strasznie jestem ciekawa, jak Paadmavat poradzi sobie w BO. Sama nie wiem, co myśleć, bo ostatnio jakoś nie mogę przewidzieć wyroków kasowych :D

      Usuń
  2. Rok 2017 był, moim zdaniem, dużym zaskoczeniem jeśli chodzi o status filmu w box office. Dużo produkcji, które podejrzewałam o dobry wynik, wypadło naprawdę słabo. Ciekawa jestem jak zaprezentuje się ten rok, mam nadzieję, że dużo lepiej niż poprzedni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam trochę inne przewidywania co do BO. Sama nie wiem, czego się spodziewać w 2018 ;)

      Usuń

Wrześniowe #WpadaWUcho

We wrześniu, jak co miesiąc światło dzienne ujrzało sporo nowości muzycznych. Fenomenem był zdecydowanie Ayushmann Khurrana, dzięki promoc...

Post Top Ad